Пошук на сайті:
Знайти



Народна правда
7
Рейтинг
7


Голосів "за"
11

Голосів "проти"
4

Коментарі
Правнук   | 20.03.2008 04:11
Гарна стаття.
А ще кажуть, що перо не замінить штика...
Тараса, теж, до речі, не за збройний опір
гноїли в Казахстані.
Василь, на мою думку, майже рівноцінна постать.
Дякую.
ANONIM   | 20.03.2008 10:13
Правнук:

Стус колись написав: "Пора вискакувати із Тарасового кожуха". Чому ми всіх і вся і всюди рівняємо до Тараса?
Не згоден з Вами. Як на мене, Стус не майже рівноцінна, а ОКРЕМА НЕПОВТОРНА ОСОБИСТІСТЬ ПОЕТ, як Симоненко, Ольжич, Теліга тощо.
Якщо ми продовжуватимемо мислити подібними категоріями, Правнуче, позбавимо себе майбутнього.
Хорунжий   | 20.03.2008 10:14
ANONIM | 20.03.2008 10:13
Це був я.
ANONIM   | 20.03.2008 10:37
Я не Анонім, я Львів'янка.
Авторе ВИ МОЛОДЕЦЬ!!!! СТУС- ВЕЛИЧ. СТУС – НАДІЯ! СТУС – РАДІСТЬ і СМУТОК!!!
СТУС – ЛЮДИНА, ВЕЛИЧ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ!!
Як добре те,що смерти не боюсь я
і не питаю,чи тяжкий мій хрест,
що перед вами, судьї, не клонюсь я
в передчуті недовітомих верств,
що жив,любив і не набрався скверни,
ненависти, прокльону, каяття...
Народе мій, до тебе я ще верну
як в смерти обернуся до життя
своїм стражденним і незлим обличчям.
Як син,тобі доземно уклонюсь
І чесно гляну в чесні твої вічі
і в смерти з рідним краєм поріднюсь.
Авторе, дякую.
Правнук   | 20.03.2008 10:40
ANONIM:
Правнук:

Стус колись написав: "Пора вискакувати із Тарасового кожуха". Чому ми всіх і вся і всюди рівняємо до Тараса?
Не згоден з Вами. Як на мене, Стус не майже рівноцінна, а ОКРЕМА НЕПОВТОРНА ОСОБИСТІСТЬ ПОЕТ, як Симоненко, Ольжич, Теліга тощо.
Якщо ми продовжуватимемо мислити подібними категоріями, Правнуче, позбавимо себе майбутнього.
Не стану опиратись – Ваша правда.
Кожен неповторний – і Котляревський, і Франко, і Косач...
Але рівняємо – бо він і є мірилом.
ANONIM   | 20.03.2008 10:42
ANONIM:
Я не Анонім, я Львів'янка.
Авторе ВИ МОЛОДЕЦЬ!!!! СТУС- ВЕЛИЧ. СТУС – НАДІЯ! СТУС – РАДІСТЬ і СМУТОК!!!
СТУС – ЛЮДИНА, ВЕЛИЧ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ!!
Як добре те,що смерти не боюсь я
і не питаю,чи тяжкий мій хрест,
що перед вами, судьї, не клонюсь я
в передчуті недовітомих верств,
що жив,любив і не набрався скверни,
ненависти, прокльону, каяття...
Народе мій, до тебе я ще верну
як в смерти обернуся до життя
своїм стражденним і незлим обличчям.
Як син,тобі доземно уклонюсь
І чесно гляну в чесні твої вічі
і в смерти з рідним краєм поріднюсь.
Авторе, дякую.
Відчувається, що писала
вільна людина.
Дякую за спомин.
Хорунжий   | 20.03.2008 10:59
Правнук:
Не стану опиратись – Ваша правда.
Але рівняємо – бо він і є мірилом
Самі ж собі суперечите. Ніяким мірилом Шевченко не є. Саме про це я і писав. Не можна всіх міряти з Шевченком, бо не буде прогресу. Українська література і так достатньо зашорена, багато в чому, тому, що більшість думає так як Ви.
Шевченко – великий поет, але проїхали, пішли далі...
Для мене, наприклад, Стус найкращий. А Ви кажете, майже рівноцінний Шевченку... Категорично не погоджуюсь. Будемо сперечатись?
Ось тому я й кажу, давайте припинимо порівнювати. Це ж дві різні епохи. Два різних автори, різні стилі...
Правнук   | 20.03.2008 11:14
То Хорунжий

Ну, я взагалі досить суперечлива натура.
Але з Вами сперечатись не буду,
бо Стус мені подобається,
а Леся навіть більше, як Тарас.
Мабуть, Ви праві -
треба рухатись крок за кроком:
спираючись на попередників,
бери готове і йди далі.
Це і є прогресом.
ANONIM   | 20.03.2008 12:54
Знову Львів
[
B]От так живу: як мавпа серед мавп,
Чолом прогрішним із тавром зажури
все б'юсь я об тверді камінні мури,
як їхній раб,як раб,як ниций раб.
Повз мене ходять мавпи чередою,
у них хода поважна не швидка.
Сказитись легше, а ніж буть собою,
бо ж ні зубила, ані молотка.
О Боже праведний,важка докука-
сліпорожденним розумом збагнуть:
ти в цьому світі- лиш кавалок муки
отерплий і розріджений мов ртуть.
І цей вірш я процитувала по пам'яті, розділові знаки коригував син (15 р) по телефону.
Завжди відчуваю Україну – ОДНОЮ-ЄДИНОЮ-ніколи не допускаємо думки про якийсь розподіл.
Веддаарди   | 20.03.2008 13:49
Тю. Неужто кто-то искренне думает, что это имеет хоть что-то общее с объединением Украины. Поэт же – на любителя. Для нынешнего объединения Украины куда больше сделали сериал "Татьянин день" и Филипп Киркоров, например. Хотя, безусловно, это неправильное объединение. Слишком массовое, слишком не подходит под лозунг Львов-Галиция-Диаспора.
ANONIM   | 20.03.2008 14:09
Тільки но подумав "що давненько не чути Веддарарді" – як ось він, тут.

Можливо таких як ви й об'єднує Кіркоров (що таке "Татьянин дєнь" не знаю), але мене якось не гріє – попса, так само як і більшість російської естради. Тому звичайно перемикаю на інший канал.

Щодо "масовості" – ну не знаю, можливо у ваших колах і масове, але в моїх точно не слухають. В моїх слухають якісні речі незалежно від країни походження. Люблять Гнатюка, Окуджаву, Висоцького, Ободзінського, Шевчука – всіх і перерахувати важко. Люблять Пінк Флойд. Слухають Океан Єльзи і Пономарьова. Питають записи Хворостовського і Дідюлі.

Так що не міряйте всіх по собі, любителе "дитячих страшілок".
ANONIM   | 20.03.2008 15:16
Львів'янка
Був час, коли будь яку іформацію про В.СТУСА записували в ручну – щоб знати, зберегти
щоб хоч передати дітям!! А тепер Богу дякувати можемо читати, вчити, сперечатись...
А про СТУСА потрібно БАГАТО, дуже багато писати, розповідати – СТУС це СТУС...
Це мірило нашого розвитку!!! ЦЕ ЛЮДИНА!!!
ANONIM   | 20.03.2008 15:19
Львів'янка
Пане Авторе- будь ласка – про АЛЛУ ГОРСЬКУ???!!!
Никита   | 20.03.2008 15:25
Але, на жаль, правий Веддаарді в тому, що не об"єднає нам Україну сьогодні Василь Стус.
Скільки б не заклинали – не він сьогодні об"єднає Україну.
Хорунжий:
Правнук:
Не стану опиратись – Ваша правда.
Але рівняємо – бо він і є мірилом
Самі ж собі суперечите. Ніяким мірилом Шевченко не є...
Дійсно Шевченком міряти не можна, але й проїхати Шевченка також не можна, його ще потрібно відкривати і відкривати, так як і Стуса.



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  872
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  729
Русскоговорящие украинские националисты...  699
Государство Украина не состоялось...  678
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  668
Ми не росіяни (Ми не русскіє)   590
Посмотрим на карту. Украины  530
Любовь и ненависть России. Украина  478






Вибір редакції



© 2007 - 2008, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: support@narodnapravda.com.ua
weblog.com.ua     bigmir)net TOP 100