Пошук на сайті:
Знайти



Народна правда
2
Рейтинг
2


Голосів "за"
15

Голосів "проти"
13

Коментарі
Никита   | 21.05.2008 01:38
Ткаченко Татьяна:
Чому я бачу недоліки Тимошенко, а Ви у Ющенко не бачите?
Я бачу недоліки Ющенка.
І я нічого не маю проти нормальної критики.
Не так давно я розмістив лінк Кризис самоидентификации Наталья Лигачева 08.05.2008, навмисно, щоб показати критику vs паплюження.
Але ось Ви, Тетяно, ставите плюсика до статті Меншикової, яка є однією з найвактивніших авторів сайту Стор оранж, всі статті якої спрямовані на
"борьбу с оранжизмом"
. Тим самим підтримуючи цю боротьбу. Чи Ви зробили це свідомо? Чи, може, це тому, що Юлія, як Ви її називаєте, нічого спільного з оранжизмом вже не має?
ANONIM   | 21.05.2008 06:30
Бизнес и власть – НЕСОВМЕСТИМЫ,вот в чём ДОЛЖНЫ мы быть ЕДИНЫ!!!
АНОНИМ:-"Свободи без крові не буває."
БАБУШКА!-Гляди,какой ВУМНЫЙ и почему он так говорит?-Неужели он хочет посеять ветер?-
Дык он надеется,шо всё обойдётся без его крови,а сделается чужими руками!!!
ПАНУ ИВАНУ!-Бабушка!-А чем отличаються кацапы от хохлов?-Дык у каждого хохла есть своя
ХАТА и СВОЯ дУМКА,а у каждого кацапа-ЧУЖАЯ хата да единоДУШНОЕ мнение!!-А ещё чем?
Кацапы почитают своих ПРАВИТЕЛЕЙ как ЖИВЫМИ так МЁРТВЫМИ,а хохлы-только-МЁРТВЫ
МИ!!!-БИЗНЕС ВОН с ПОЛИТИКИ!!!

С лёгким паром!-Из-за бугра-Лука Избушкин-Масква-Кощеево-ВОРонЕШЬ)))
Ткаченко Татьяна   | 21.05.2008 07:53
Никита:
Ткаченко Татьяна:

Чому я бачу недоліки Тимошенко, а Ви у Ющенко не бачите?
Я бачу недоліки Ющенка.
Але ось Ви, Тетяно, ставите плюсика до статті Меншикової, яка є однією з найвактивніших авторів сайту Стор оранж, всі статті якої спрямовані на
"борьбу с оранжизмом"
. Тим самим підтримуючи цю боротьбу. Чи Ви зробили це свідомо? Чи, може, це тому, що Юлія, як Ви її називаєте, нічого спільного з оранжизмом вже не має?
Я поставила "+" за статтю, а про автора вперше почула від Вас, інші її статті не читала. Ви не приписуйте того, чого нема. Якщо моя тітка голосує за КПУ, так що мені з нею не можна бачитись?
Ткаченко Татьяна   | 21.05.2008 08:04
прод.
Ви ніде у мене не зможете знайти про Ющенко образливі речі – шукайте. Я, взагалі проти того, що і Кр-к повторює принизливі слова, щоб нагадати, скільки у нас хамів. Я і проти термінів "бандюковичі" і інших – останніх перлів, які вживав Ковалевський, так що я повинна тепер, коли прочитаю гарну статтю, наприклад, про альпинізм або про міліцію, ставити "-" тільки за те, що він вживає терміни типу "бандерівці" зовсім не як комплімент?
Будемо навішувати ярлики на всіх, хто не співає владі дифирамбів?
Ткаченко Татьяна   | 21.05.2008 08:23
Никита:

Якщо Вам, Никита, до вподоби той же Балога тільки за те, що він допомагає Віктору Андрійовичу з другим терміном і веде боротьбу з Тимошенко, так і кажіть. Не насторожує Вас і підбір радників Президента?
(Тільки узяти Ю. Хареса). А лист європарламентарів є підтвердженням того, що ми не отримаємо ніяких позитивних сигналів від Європи, поки ми так будемо з корупцією боротись.
Ткаченко Татьяна   | 21.05.2008 08:43
Никита:
Неужели Вы считаете, что призывы, рьяно поддерживаемые оппонентами Тимошенко, обращенные к Ющенко о недопустимости снятия ее сейчас с целью демонстрации ее "бездарности, вредительства, попустительства", что в итоге должно "отрезвить" народ при наконец-то ощутимых результатах нищенствования, является заботой о народе и государственных интересах? Где реакция Президента на такие выпады? Где его комментарии? Где позиция по лугансктепловозу?
Или это не он 7 месяцев назад в адрес Семенюк отпускал нелицеприятные вещи: почему конкурс прошел в закрытом режиме и без предварительного объявления, почему цена занижена? Теперь они поддерживают друг друга. Надолго?
ANONIM   | 21.05.2008 09:02
Бизнес и власть-НЕСОВМЕСТИМЫ,вот в чём ДОЛЖНЫ мы быть ЕДИНЫ!!!
Татьяна!-Последниий раз вам протягиваю руку.С 2002-октябрь 2005гг я поддерживал Юшенка
и ЮдиТ.Но после того, как невыезная Юдит втихаря летит в Маскву и попадает,кажись,на день
рождения Путина и стаёт неподсудной в России.Странно.Вечером 12.01.06. договаривается
с Президентом,а утром 13.01.07.голосует вместе с ПР за антипрезидентский закон О кабинете
министров.Внимательно проанализуйте все её деяния после 08.09.05г.
Второе,я думаю что вы различаете критику от хамства,Как критикуют ЮдиТ и как хамлят
Президенту.Написано по- памяти.БИЗНЕС ВОН с ПОЛИТИКИ!!!

С лёгким паром!-Лука Избушкин))
ANONIM   | 21.05.2008 09:17
Погляд із сторони.
Панове подумайте- кому вигідне зубожіння-люмпенізація народу України?
Це ж події кінця 19 -го і початку 20-го сторіччя в Російській імперії і Німеччині.
Люмпенізація вигідна певним керівникам... люмпен безжальний -бо за ним порожнеча. Не допустімо себе до духовного люмпенства.
Стаття -гарна і дописувачі розумні і цікаві.
ANONIM   | 21.05.2008 12:18
Ткаченко Татьяна:

Я гадаю приклад про "бандюкович" невдалий. Так, цей вислів дійсно нетактовний. З одної сторони рецидивіст (не знаю, життя, все буває), вибори фаль-ав, козлами обзивав з другої припустим хороший керівник.
І що робити? Виходить бути "віце", щоб не став цей негатив предметом розмов і тим самим не зневілював цей позитив, якщо дійсно на ньому залежить. Інакше як би не було сумно "бандюкович" буде легітимним.

Щодо теми альпінізму, то хтось не може після ривків вліво його спрмймати, а хтось може розділяти і темою насолодуватись. І перше і друге в нормі.
До речі, якби ваша тітка була вам не тітка, то була б максимум знайомою. Природа, складна річ. І правильно

Іван
ANONIM   | 21.05.2008 12:23
ANONIM:
Погляд із сторони.
Панове подумайте- кому вигідне зубожіння-люмпенізація народу України?
Це ж події кінця 19 -го і початку 20-го сторіччя в Російській імперії і Німеччині.
Люмпенізація вигідна певним керівникам... люмпен безжальний -бо за ним порожнеча. Не допустімо себе до духовного люмпенства.
Стаття -гарна і дописувачі розумні і цікаві.
все вірно!

Іван
Ткаченко Татьяна   | 21.05.2008 12:43
ANONIM:[/B]Іван
Я намагалась тактовно висловити своє ставлення до всіх, без винятку, людей, з якими я не хочу мати нічого спільного, крім того, що у нас одна на всіх країна, яку я дуже люблю. А ось з родичкою іноді буває важко – головне не спілкуватись на такі теми: політика, історія, Росія, СРСР, демократія, ціни, пенсії і т.інш. І хоча можна звести до нейтральної теми, вона все рівно буде звинувачувати Ющенко та Тимошенко. Ось так.
Якби Ви знали ще мою сусідку по дачі – дуже віруючу людину, до речі. Як я з нею можу тепер спілкуватись, коли вона порекомендувала ту прокляту вакцину завести у Зах. Україну для тих хто голосував за С. Бандеру (!?) Я була в шоці від неї.
Сезам   | 21.05.2008 12:52
Ткаченко Татьяна:

Сезам:

Так і є – більш за все паплюжать Президента Масква, КПУ та БЮТ.
А Кендзьору, Тарасюку, Стретовичу та іншим з НУ-НС можна, але трохи менше?
Палюжать чи критикують?
ANONIM   | 21.05.2008 12:52
Як я з нею можу тепер спілкуватись, коли вона порекомендувала ту прокляту вакцину завести у Зах. Україну для тих хто голосував за С. Бандеру (!?) Я була в шоці від неї.
Було б смішно якщо б не було страшно.
Подумайте -індефікаційні податкові номери для вісіх і кожного.
Винищення наших сіл...
Міста без промисловості...
Централізоване водо-тепло-енерго постачання – це колонії теперішнього типу, але чому це все в Україні.
Сезам   | 21.05.2008 12:58
Ткаченко Татьяна | 20.05.2008 21:39
Нехай буду і я в числі тих, хто заважає Президенту. Якщо йому заважають всі ті, хто вказує на помилки, хто роками працював поряд з ним, то чому він не створював коаліцію з ПР зразу?
Президента чомусь звинувачують у бажанні створити "ширку" (хоча це завдяки йому сталася коаліція і сама прем"єрша), але чомусь в Раді не в перше синхронно голусують саме БЮТ та філія ПР – комуняки? Як ви це поясните – воплі БЮТ про "ширку" та реальні голосування?
Никита   | 21.05.2008 13:06
Ткаченко Татьяна:
Якщо моя тітка голосує за КПУ, так що мені з нею не можна бачитись?
Бачитись з тіткою і підтримувати КПУ – різні речі.
Якщо я не підтримую КПУ, я не підтримаю цю партію й вибірково, навіть тоді, коли вирвана з контексту їхньої діяльності окрема цитата звучить ніби правильно.
Адже багато лозунгів комуністів самі по собі звучать привабливо. Так вони й зваблюють людей.



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  878
Русскоговорящие украинские националисты...  763
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  734
Государство Украина не состоялось...  689
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  672
Ми не росіяни (Ми не русскіє)   596
Посмотрим на карту. Украины  544
Любовь и ненависть России. Украина  484






Вибір редакції



© 2007 - 2009, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: support@narodnapravda.com.ua
weblog.com.ua     bigmir)net TOP 100