Пошук на сайті:
Знайти



Народна правда

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle

Останні публікації
-4
Рейтинг
-4


Голосів "за"
7

Голосів "проти"
11

Коментарі
Valeriy_L   | 9.09.2008 09:14
Werwоlf:
А те, що Юля лізе аж пищіть на самий верх (деб він небув), то це "і до ворожки не ходи".
Інша справа, що користі це не приносить.

А де згадка про "руку Москви". А що робить Ющенко? Очевидно він не хоче на 2 президентський термін. Саме безглузді гасла повторюєте Ви. Для політика є цілком нормальним бажання зайняти найвищу посаду. Але чомусь це сприймається як посягання на ОСОБИСТЕ для Ющенка. А ось це вже страшно. З приводу того, що вона нічого не робить, то у кожного своє розуміння роботи і Ваше не є АБСОЛЮТНОЮ ІСТИНОЮ. На мій погляд – вона зробила і зробить для Украхни незрівнянно більше від Ющенка. Вона стає європейським політиком, а не "головою колгоспу" як Ющенк
Valeriy_L   | 9.09.2008 09:17
Werwоlf:

Чого вартий Ющенко і Ко видно навіть із заяв. От на УП зявилась стаття, що Жванія пропонує Крілю працювати на Тимошенко. Сміх та й годі. Навіть якби він і сам доплатив за те, його б не взяли. Кому потрібний "троянський кінь". А ще згадати заяву Оробець про те що БЮТ хоче перекупити НУНС. Це ж маразматики. Вони використовують примітивну технологію брехні.
Werwоlf   | 9.09.2008 20:02
Valeriy_L | 9.09.2008 09:08
Werwоlf:

Негативний вплив? Невже необхідно повторювати все, що зроблено, чи не зроблено ГПУ за ці роки.
Шановний, я просив єдиний окремий випадок, на ваш вібір. Але розписаним "от" і "до". Розмова взагалі не має сенсу. Я також читав запит, ну то й що. Недолугість дописувача не є негативним впливом. Це тільки висвітлює недолугість того, хто писав цей запит.
Werwоlf   | 9.09.2008 20:08
Valeriy_L:
Ще додам.
А де згадка про "руку Москви". А що робить Ющенко? Очевидно він не хоче на 2 президентський термін. Саме безглузді гасла повторюєте Ви.
Слова стосовно Юлі – це слова стосовно ЮЛІ, і аж ніяк не Ющенко чи ще когось. Мені байдуже другий термін Ющенко, та я не бажаю першого терміна ні Тимощенко, и Януковича. прийде час оберу когось с інших.
До речі наведіть саме моє безглузде гасло і я вибачусь.
А те, що Юля лізе аж пищіть на самий верх (деб він небув), то це "і до ворожки не ходи".
Інша справа, що користі це не приносить.
не рахується.
ANONIM   | 9.09.2008 21:32
Werwоlf:
Типова логіка загарбницької політики: невдається по равилам гри – геть ці правила, встановимо інші.

Ось зразок безглуздого чи неадекватного. Ви замовчуєте причини, але акцентуєте увагу і даєте негатину характеристику наслідкам, а також трактуєте Конституцію з висновками. Невже цього мало. Дії про які Ви пишете були реакцією на відкрите постійне порушення Конституції і законів. На перебирання на себе повноважень уряду під виглядом національної безпеки і оборони, створення тіньового уряду, використання СБУ і ГПУ з метою примусити ПМ виконувати їх рішення. Фактів більш ніж достатньо, але для неупередженої лбдини і цих достатньо...
ANONIM   | 9.09.2008 21:38
Werwоlf:
Шановний, я просив єдиний окремий випадок, на ваш вібір.

Так я ж Вам наводив.
Гонгадзе.
Кравченко
Луценко (іменна зброя, Ізраїльський паспорт)
Луценко (Черновецький, і повязане з тим)
Ющенко ("отруєння")
Жванія (громадянство)
Я думаю знайдеться ще багато менш резонансних справ. А якщо опуститись ще нижче, то там взагалі страшне що робиться. А ситуація в низах є результатом ситуації в верхах, що породжує відчуття безкарності у пркуроських працівників.
Werwоlf   | 10.09.2008 00:29
ANONIM | 9.09.2008 21:38
Werwоlf:
Шановний, я просив єдиний окремий випадок, на ваш вібір.
Вібачте, у чому полягає безглуздість, чи не адекватність Юща у випадку, ну наприклад "Ющенко ("отруєння") ":
Werwоlf   | 10.09.2008 00:34
ANONIM | 9.09.2008 21:32
Werwоlf:
Типова логіка загарбницької політики: невдається по равилам гри – геть ці правила, встановимо інші.

Ось зразок безглуздого чи неадекватного. Ви замовчуєте причини, але акцентуєте увагу і даєте негатину характеристику наслідкам, а також трактуєте Конституцію з висновками.
Нехай буде це. що тут неадекватного. Розтулмачте неуку (ну мені).

Доречі, я недавав жодного коментаря що до конституції. І акцентую я на неетичний спосіб зміни правил гри. Такий спосіб – цілком шулерский (карт. термін). Що до негативних наслідків, то за них я нічого не казав. Зараз передивлюсь свої коментарі ще раз.
Werwоlf   | 10.09.2008 00:44
передивився, нічого приписуване мені не знайшов.
Якщо ви про це:
..., дайте будьласка 1-н з росписом негативного впливу. Тільки не гасла, полеміку, і таке інше.
наприклад за схемою:
ВПЛИВ – негативні наслідки.

А те, що Юля лізе аж пищіть на самий верх (деб він небув), то це "і до ворожки не ходи".
Інша справа, що користі це не приносить. (Werwolf)
То це я просив конкретний негативний вплив президентських дій з розписом по схемі.

Стосовно того, що Юля лізе на гору, то так я сприймаю її дії протягом усього протистояння Прем'єр-Президент. (розум ще не втратив) Те, що Ющ розмазня я бачу сам, але це не дає мені підтав молитися на Тимошенко.
Никита   | 10.09.2008 02:03
Werwоlf:
То це я просив конкретний негативний вплив президентських дій з розписом по схемі.
Шановний Вервольфе, а чим Вас не влаштовує відповідь Ваших опонентів:
Ющенко постійно втручається у сферу діяльності уряду. А хіба не він і та 10 НУНСівців постійно висували різні вимоги при створення коаліції і виторгували призначення міністра МВС Ющенком, хоча це право уряду.
Тобто смисл такий: негативний вплив в тому, що він заважає уряду (якщо я неправильно узагальнив, хай мене поправлять).
Valeriy_L   | 10.09.2008 19:54
Werwоlf:
Стосовно того, що Юля лізе на гору, то так я сприймаю її дії протягом усього протистояння Прем'єр-Президент. (розум ще не втратив) Те, що Ющ розмазня я бачу сам, але це не дає мені підтав молитися на Тимошенко.
І в чому виявляється протистояння Прем'єр-Президент. Поки що, видно приклади тільки зі сторони Ющенка, його клерків, які не мають на це повноважень. Чи вина Тимошенко у тому, що вона має нахабність працювати у відповідності до системи розподулу влади, не є маріонеткою Ющенка. Видно це її основна вина. Виявлявляється Ющ розмазня, грубо порушує Конституцію, закони, але зробити так, щоб змусити його, ГАРАНТА ВИКРНУВАТИ ТЕ ЩО ВІН ПОВИННИЙ ГАРАНТУВАТИ,
Valeriy_L   | 10.09.2008 20:02
Werwоlf:

І чому тверезий погляд на речі, розуміння ПРИЧИНИ і НАСЛІДКІВ Ви називаєте "молінням на Тимошенко". Я людина патріотичнв, за вшанування воїнів ОУН-УПА, НАТО, ЄС, навіть за те, що чим швидше ми розійдемося з московщиною, тим швидше будемо жити краще. Але я не підтримую сьогоднішнього Ющенка. Для мене маніпулвання патріотичними гаслами не ототожнюється з патріотизмом. А прикладом реальних наслідків діяльності Ющенка в результат саміту Україна-ЄС. Ми все далі віддаляємось від Європи. Хоча після 2004 були набагато ближче до неї. Нас знову нагодували "завтраком". І у наступному році щось придумають, щом нам не дати перспектив євроінтеграції. Подібні результати у Ющ у всьому.
Valeriy_L   | 10.09.2008 20:12
Никита:

В основному Ви правильно зрозуміли, хоча то дуже мяко характеризує реальність. Потрібно відкинути будь-які емоції, упередження. Поглянемо тільки на один факт. Ющенком заблоковано 48 (по інших даних 43) постанов уряду. Жодне блокування не визнане КС. Деякі подання, перед негативним рішенням КС відкликались, попереджували свої в КС, КС закривав справу, після чого знову блокувалось рішення уряду зі зверненням до КС.Що це за ігри? Це що на користь держави?
Тепер прийнятими законами це унормовано, щоб унеможливити подібні "ігри". Але скільки галасу. У "недоросля" Ющенка забрали іграшку?
Werwоlf   | 10.09.2008 22:24
Никита:
Werwоlf:
То це я просив конкретний негативний вплив президентських дій з розписом по схемі.
Шановний Вервольфе, а чим Вас не влаштовує відповідь Ваших опонентів:
Ющенко постійно втручається у сферу діяльності уряду. А хіба не він і та 10 НУНСівців постійно висували різні вимоги при створення коаліції і виторгували призначення міністра МВС Ющенком, хоча це право уряду.
Тобто смисл такий: негативний вплив в тому, що він заважає уряду (якщо я неправильно узагальнив, хай мене поправлять).
Зміст я розумію. Я не сприймаю узагальнень, тобто взагаллі. Навіть якщо це правда, а я маю сумнів.
Werwоlf   | 10.09.2008 22:34
Valeriy_L:
Я не підтримую ні Ющенка, ні Тимошенко, ні Януковича. Так я за українськи здобутки, так само, як, і ви. Відмінність мене від вас у тому, що ваш тверезий погляд стосується тільки Ющенка.
Я ще раз прошу конкретики. 3 теми я вже пропонував. От четверта:
А прикладом реальних наслідків діяльності Ющенка в результат саміту Україна-ЄС. Ми все далі віддаляємось від Європи. Хоча після 2004 були набагато ближче до неї. Нас знову нагодували "завтраком". І у наступному році щось придумають, щом нам не дати перспектив євроінтеграції.
І знову Ваше "взагаллі". Невже важко. Ющ сказав (зробив) – отримали самий негатив (це, це, і це). Інакше далі гасел ми не пройдемо.



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  878
Русскоговорящие украинские националисты...  763
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  734
Государство Украина не состоялось...  689
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  672
Ми не росіяни (Ми не русскіє)   596
Посмотрим на карту. Украины  544
Любовь и ненависть России. Украина  484






Вибір редакції



© 2007 - 2009, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: support@narodnapravda.com.ua
weblog.com.ua     bigmir)net TOP 100